Dinsdag 18 september waren we voor het LetsMeet Event te gast bij Bobs’s Party Palace in Uitgeest en bij Hotel Zuiderduin en Know How Events in Egmond aan Zee. LetsMeet Events worden door BusinessBookers geïnitieerd en georganiseerd in samenwerking met partners van BusinessBookers en zijn bedoeld om secretaresses kennis te laten maken met verschillende locaties en hun mogelijkheden, activiteiten of een stad.
Ontvangst
Om 10.30 uur werden 38 secretaresses verwacht bij Bob’s Party Palace. In een sfeervolle zaal stonden etagères met heerlijke zoetigheden en koffie voor ze klaar. Eén voor één druppelden ze binnen. Sommige kwamen alleen, maar er was ook veel gecarpoold. Ondanks dat de meeste secretaresses elkaar niet kenden, werd er eigenlijk al direct gezellig gekletst en gelachen. Terwijl ze nog aan de koffie zaten volgde er een korte presentatie over het boeken van arrangementen via BusinessBookers. Daarop volgde een uitleg over het secretaressenetwerk met sites als PA.nl en Directiesecretaresse.nl en de PaCard die je moet hebben om het PA magazine te ontvangen en korting te krijgen op zakelijke boekingen. Om 11.15 uur werd het tijd om de jassen aan te trekken, want buiten stond een luxe touringcar klaar om de groep naar Egmond aan Zee te brengen.
Hotel Zuiderduin:
Bij hotel Zuiderduin aangekomen werd de groep in drieën gesplitst en volgde er een rondleiding door het hotel. Iedereen was onder de indruk van de vele faciliteiten zoals een Beauty en Wellness, kapsalon, bowlingbaan, squashbanen, indoor speeltoestellen voor kinderen. Ze keken hun ogen uit bij de mogelijkheden voor feesten, vergaderen en congressen, want hotel Zuiderduin beschikt over maar liefst 37 zalen waaronder de prachtig verbouwde Ritz en de Zuiderduinzaal. Na de rondleiding konden we in het restaurant genieten van een heerlijk lunch buffet. Na het eten stond er een gastspreker van iCentre Uitgeest op het programma, die uitleg gaf over het gebruik van een Ipad en ‘het papierloos werken’. Enkele secretaresses werkten al met een Ipad en stelden gericht vragen, maar voor de meesten was het meer kennis maken met de mogelijkheden van de Ipad.
Know How Events:
Voor bedrijfsuitjes op het strand of in de natuur werkt Hotel Zuiderduin vaak samen met Know How Events. Na de presentatie stonden Mark, Richard en Mouna dan ook klaar om met ons een geheel nieuw spel met Ipads te spelen. Er werden 4 groepen gemaakt en iedere groep ging met een Ipad, mobiele telefoon en fototoestel op pad om met behulp van Google maps een route te lopen in het gezellige Egmond. Onderweg moesten de groepen opdrachten uitvoeren en vragen beantwoorden. Tijdens een stop bij restaurant de Zilte Zoen moesten we het hilarische bad eendjes memorie spel spelen. Na een heerlijke alcoholvrije cocktail van thee, lavendel en appel en een lekkere snack ging het weer verder richting het strand. Na een klim door de duinen kwamen we bij strandpaviljoen de Tropen. Daar moest iedere groep een reuze vlieger oplaten en als beloning stond er voor iedereen een lekker glaasje Sangria klaar. Met een klein beetje alcohol in de benen en de wind in de rug gingen we weer op pad naar Hotel Zuiderduin. Daar aangekomen stond er in de geheel vernieuwde supertrendy Lucky Strike Bowling een borrel en snack klaar, waarna de groep weer met de bus naar Bob’s Party Palace werd gebracht.
Bob’s Party Palace:
Bij Bob’s werden we ontvangen door de in een prachtige jurk gestoken Lady Ly. In Bob’s Cafe stond Rosse Polle klaar om ons met een lied mee te nemen naar de tijd van Amsterdamse zeelieden en kregen we een voorproefje van hoe een onvervalst Amsterdams themafeest eruit ziet. In een uitgelaten stemming werden we vervolgens meegenomen naar de prachtige South Beach Lounge waar in een gezellige setting tafels voor ons klaar stonden met daarop heerlijke voorgerechtjes. Door een DJ werd lekkere muziek gedraaid en kon iedereen genieten van het eten. Na het voorgerecht stond de zingende serveerster klaar en opende ze met een hartstikke leuk lied de avond en een geweldig buffet. Onder het eten werden we getraceerd op prachtig gezongen liedjes door Lady Ly en magician Ger Copper verbaasde iedereen met zijn geweldige Table-Magic act. En wat doe je dan als er onder begeleiding van zang en vuurwerk ook nog eens een ijsbuffet geserveerd word? Dan staan ‘ondanks het feit dat we eigenlijk vol zaten’ alle dames (en heer) weer op, want al dat lekkers kunnen we toch gewoon niet aan ons voorbij laten gaan.
Afsluiting:
Rond 20,15 uur werd het voor de meeste tijd om weer naar huis te gaan. Voor iedereen stond er een erg leuke en zeer goed gevulde goodiebag klaar waar iedereen dan ook hartstikke blij mee was! We hebben van alle deelnemers alleen maar positieve geluiden gehoord. Het was ontzettend gezellig, er is volop genetwerkt en de locaties hebben een onvergetelijke indruk achter gelaten.
Bedankt
Wij, Karin en Sietske willen jullie bedanken voor een geweldige dag. We hebben van een aantal van jullie ook nog erg leuke mailtjes ontvangen.
Ingeborg Althof:
“Ik wil jullie en alle sponsoren bedanken voor een hele leuke en nuttige dag gisteren. Niet alleen hebben de diverse sponsoren een bijzonder goede indruk achter gelaten, ik heb ook heel veel leuke collega’s gesproken. Fijn dat ook de weergoden meewerkten.”
Yvonne Holtzer:
“Ik heb er echt van genoten. Mooie locaties gezien, kennis kunnen maken met de Ipad, heerlijk uitgewaaid en fijn om met collega secretaresses te kunnen sparren en netwerken. En niet te vergeten de overheerlijke catering de hele dag door!”
Dat niet alleen wij een leuke dag hebben gehad blijkt wel uit onderstaande mail van Petra van der Linde, Marketing Manager van Bob’s Party Palace:
“Wat een feestje om jullie en alle 38 dames en heer van PA.nl gisteren een leuke dag te hebben mogen bezorgen! We hebben genoten van het enthousiasme, de vele blije gezichten en de ontzettend leuke reacties van iedereen. Wat een gezellige ploeg hadden jullie mee zeg. We zouden deze dag zo weer over doen!”
Wil je ook eens een Letsmeet Secretaresse Event meemaken?
Houdt de website in de gaten want daarop verschijnen de data van de volgende LetsMeet Events. Als je in het bezit bent van een PaCard krijg je bij te veel aanmeldingen voorrang. De PaCard is naast je toegangsbewijs ook een secretaresse voordeelkaart. Kijk voor de voordelen op PAcard.nl en bestel hem direct!